Jaké máte oblíbené kadeřnictví? Chodíte raději do nákupních center? V takovém kadeřnictví je potřeba dávat si pozor na několik věcí. Berte v úvahu, že sem chodí hodně lidí a tedy přístup k zákazníkovi není na tak profesionální úrovni. Často je zde člověk brán jako “kus” a podle toho se k němu přistupuje. Ze svého okolí mám hodně zkušeností, kdy moji kamarádi byli velice nespokojeni. Nelíbilo se jim, jak se k nim kadeřníci chovali. Neprofesionální přístup a také při barvení vlasů nebyla použita správná technika barvení.
Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že to tak je. Když mi bylo méně let nosil jsem melír. Byl jsem v jednom takovém kadeřnictví v obchodním centru. Přístup byl v pořádku, ale barvení bylo dost špatné. Spálili mi pokožku na hlavě! Snažil jsem se jim to říci, ale odpověď byla dost drsná: “Co byste chtěl?”. Nevím, ale stálo to 800 Kč, a to mi nepřijde zase tak málo. Nikdy více jsem tam nebyl. Mnoho lidí takové kadeřnictví využívá. Dá se to pochopit, protože v obchodním centru je vše na jednom místě. Je potřeba se připravit, že přístup nemusí být podle představ. Velkou nevýhodou také je, že se sem nemůžete objednat dopředu. Musíte přijít a doufat, že bude volno.
Jak je to s cenou?
Myslíte si, že cena je vždy lepší, než v kadeřnickém salonu? Do jisté míry máte pravdu. Nicméně v dnešní době ten rozdíl nemusí být až tak razantní. Je potřeba brát v úvahu, že v salonu si připlatíte za hezké prostředí, velice příjemnou obsluhu a kvalitní služby. Ceny jsou různorodé, ale pohybují se v závislosti na délce vlasů, jestli je to pánský střih, dámský střih, dětský střih, dlouhé vlasy, krátké vlasy atd. Je potřeba si projít ceník, který je i na internetu.
Nějaké doporučení?
Za zmínku určitě stojí internetové recenze. Podívejte se, co se píše o kadeřnictvích v obchodních centrech. Takové recenze nejsou zrovna přívětivé. Neprofesionální přístup, neochota až arogance. Pokud se rozhodnete využít kadeřnictví v obchodním centru, tak si to dobře rozmyslete. Podívejte se na recenze. Osobně doporučuji kadeřnické salony. Je zde naprosto jiný přístup ke klientům. Pamatujte si, že stříhání vlasů má být příjemná záležitost.