Je pravda, že právě triko je jedním z nejvíce kupovaných oděvních kusů, a to pro skoro všechny generace. Ostatně málo kdo chodí v létě ve svetru. Samozřejmě, je zde část lidí, která trička nenosí a mají raději lehké košile, ale takových lidí je skutečně minimum.

Nuže a nyní se vrátíme k otázce, zda trika máte. Určitě ano. A je hodně pravděpodobné, že na nich máte nějaký obrázek. Jaký? No, to byste měli vědět sami. Většina lidí si nevzpomene. Zkuste si to.

trička

Ve spoustě případů tam bude i něco napsáno, což jako celek něco vytvoří. Ano, jedná se o takzvaná reklamní trička.

Těch je taková spousta, že je nelze spočítat. I když…

Vědci nějak vypočítali, kolik zrnek písku je na plážích celého světa. Já ten článek četl, ale to číslo již nevím. Je tam psáno i jak postupovali. Nějak něco odhadli a z toho jim to číslo vyšlo. Což jsem předpokládal, protože poctivě se to spočítat nedá. Stejně jako trička s reklamou.

Triko s reklamou

Obrovská spousta firem si dává reklamu právě na tento oděvní svršek, protože ví, kam až se může dostat a také to, že to uvidí spousta lidí. Hudební soubory, kutálky a kapely si také nechávají na tuto věc natisknout svůj název, když už nic jiného. Je to pochopitelné, protože je to jedna z nejlevnějších reklam. Ovšem tím není nějak méně cenná.

No, řekněte sami. Reklama na zdi, na plakátech či billboardech je sice obří, ale kam se dostane? Nikam. Je na jednom místě a tam „čučí“ stále. Kdežto na kusu oděvu se z naší malé zemičky může dostat do celého světa, protože není místa na této planetě, kam by se Čech nedostal.

Proč je tričko s reklamou nebo bez ní tak oblíbené se neví. To by chtělo udělat nějakou anketu. Snad proto, že je lehké a dobře se pere? Nebo že je laciné? Nebo je lidé kupují právě pro ony obrázky či nápisy? Kdysi mít triko s nápisem „Marlboro“ byla obrovská frajeřina.

Tak ať žijí tyto kusy hodně dlouho.